Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lär mig sova...

Har inte sovit så bra inatt :/ Jag hade kunnat få sova 8 timmar, men icket. Det är lite småjobbigt att jag vaknar av minsta lilla ljud medan J knappt vaknar alls. Inatt skulle vi prova om jag kunde sova bättre med öronproppar, men jag hör lillans alla ljud ändå... Jag måste ju lära mig sova förbi hennes smågnölande, annars kommer jag ju förbli supertrött. Vi har bestämt att vi inte ska springa upp och tjollra för minsta lilla ljud som Lovisa gör. Om vi lär henne det nu så kommer det bli jobbigare sen.
Alla ser såklart olika på den delen, och alla får ju göra som dom själv vill. Vi tror att detta är ett bra sett för oss och det gör oss inte till dåliga föräldrar direkt. 
Skriker hon så blir det ju såklart en annan sak. :) 

Jag måste nästan ut och ta mig en promenad nu snart. Det kanske gör mig lite piggare. Sen är det ju +grader ute och det är ju inte helt fel. Våren är kommen :D
Vi kommer nog hämta hem Lasse idag eller imorn med. Lillkillen. Får hoppas det funkar nu då. 

Nu är det snart matdax för lillan med. :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback