Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

I morse blev det tidigt för hela familjen. J skulle vara hos tandläkarn 9.40, och med en liten en i familjen så tar allt mycket längre tid. Sen for vi vidare till Js förldrar. Vi fick våfflor till lunch där :) Riktigt gott. 
Som vanligt blev det lite tid när vi skulle hem, och J gatt stressa på sig arbetskläderna och springa ner på jobbet :P.

Själv har jag inte hunnit göra nåt här hemma. Har tagit det lite lugnt och pratat en del i telefon. Har tagit på Lovisa en tuff traktorbody med som hon fått låna av lillkusin som är större än hon. :P 
Fick tyvärr inga bra bilder på henne tidigare eftersom hon hade svårt att ligga still :P och jag vill inte fota så mycket när hon sover eftersom hon ofta vaknar av lampan/blixten...

Jag hade tankar på att åka till R-fors tidigare men det blir inte så. J slutar ju om inte allt för länge ändå...kanske får ta mig en sväng med barnvagnen ner på statoil om jag orkar sen.

Ne nu blir det nog matning låter det som.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback