Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

I morse var jag nästan lite rädd att denna dag skulle bli lång. Men den har faktiskt gått väldigt fort :D
Mamma och pappa var först här :) Och min söta mor hade bakat kakor till både mig och min syster. Jag hade ju tänkt baka själv innan lillan komme så jag skulle ha nåt att bjuda på, men hon komme ju lite för tidigt så jag hann aldrig göra det. 
TACK mamma, du är guld värd! <3

Pappa fick sig lite lunch här med, han blev så hungrig då J skulle äta innan jobbet :P
Sen har även min syster + familj varit här, och sen min bror och hans tjej :D Så det har varit full rulle hela dagen. Riktigt kul!!!
Vi la småttingarna breve varann och det är svårt att tro att våran dotter är äldre än syrrans son, för han är ju branå mycke större :P Fast då låg han i magen 5 veckor längre än våran skrutt. Vi tog lite bilder på dom, men inte med min kamera tyvärr. Jag får gulla med syster att hon skickar nån bild till mig sen så ska jag visa. 

Om inte så länge kommer Ems hit :) Shit, det var 5-6 veckor sen jag såg henne senast, så det ska bli väldigt kul :D

Imorn är det söndag, och då hoppas jag på att jag får träffa bästa Frida. Vore ju väldigt kul!! 
Kanske kan försöka klämma in det medan J lix jobbar, får se. 

Nä nu kommer nog Emma snart, bäst att vara social när hon anländer :)
Trevlig Lördagkväll gott folk!!

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

2 bilder på kusinerna finns på min blogg, varsågod att använda dom! Har några fler på datorn om du vill ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback