Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nu är han pappa....

Har varit ner på stan en stund idag. 
Vi har skrivit på lite papper om faderskapsbekräftelse, så nu är J officielt fader åt barnet eller vad man ska säga och vi har delad vårdnad om våran tös. Han hade ju självklart varit pappa eller är pappan åt barnet även om vi inte skrivit på nå papper, men tydligen ska man göra det så..:P
Ändå lite fult att hon fråga: Är du/ni helt säker blabla bla... Kändes så fel att hon fråga så, men samtidigt så måste dom väl informera att man måste vara överens om det man skriver under och att vi nu vet att det kommer krävas domstolsbeslut ifall nånting skulle hända. Inte för att det kommer det. :P

Det blev en fika på stan med innan vi begav oss hemåt och jag slocknade på soffan framför skidorna direkt jag komme hem. 
Är faktiskt lite sugen på att jobba, mest för pengarnas skull. Så jag ska försöka åka imorn, + att min arbetsgivare har nå papper som ska skrivas under så jag får föräldrapenning...
Va mycket papper det är hit och dit just nu. 

Nu börjar jag bli less på att vänta. 
Vi har fått i ordning så gått som allt här hemma. Det ska tvättas imorn och skötbordet ska på plats, men annars. 
Nu vill jag bli Hanna igen, och inte den här gamla tanten som går sakta som en snigel för att det inte ska göra ont. 
Men resultatet blir ju nånting bra så det är bara att härda ut och fortsätta längta ett tag till. 

Vad ska vi hitta på till middag idag då? Alltid dagens stora fråga. 
Är jag sugen på nåt så går det jättebra och snabbt, men är jag inte det kan jag vela i evigheter. 
Kanske får be J fixa nånting.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback