Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Shoppingtur

Nu har vi äntligen fixat skötbordet helt. Det vill säga, vi har fått fast hjulen. Så nu kan vi kanske böra duscha normalt igen :P Om vi bara skulle få fingrarna ur och fixa avloppet. Båda gruvar sig men nu börjar det verkligen bli dax för handfatet skulle behöva lite rengöring med så vattnet rinner ur fortare. 

Lillan är så duktig. Hon ligger helt tyst och snäll i babyskyddet då vi är ute i svängarna. Hon hade tutten i mun så gott som hela tiden med :) Tur att hon sover så bra när det är ljud runt i kring henne. Hon sover nästan bättre då än när det är knäpp tyst. 
Vi köpte en till liten nappflaska idag på affärn. Det blev även ett mått med tratt så vi inte behöver spilla när vi gör i ordning ersättningen...Sen köpte vi även en liten namnskylt till barnvagnen. Dom var jättebilliga, 20:- tror jag den kostade så det var lätt värt det. 

Vi har precis ätit middag.

Usch, alldeles för sent. Har ont i huvet nu och är helt färdig känner jag. Har iofs inte varit i piggaste laget idag men...Nu tror jag faktiskt att det blir soffan en stund, sen blir det nog en tidig kväll för lilla familjen. Kanske se nån serie eller film i sängen och hålla om varann :) 
Vi har ju börjat se The walking dead, och den serien är faktiskt rätt bra. Men jag har väl somnat ifrån några gånger (som vanligt) 


Gillar verkligen denna bild på min dotter!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback