Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

sitter

Idag är jag fruktansvärt trött. Jag hade jättesvårt för att somna och sen har jag på nått konstigt sätt vaknat var och varannan minut och räknat timmar. Usch vad jag börjar bli less på att alltid hålla koll på vilka tiden lillan äter. Men bara ett tag till sen behöver vi inte väcka henne längre.
Små barn, framförallt förtidigt födda barn saknar ibland förmågan att säga till när dom är hungriga och vaknar inte ens av att dom är hungriga. Så i snart en månads tid har vi hela tiden måsta hålla koll på tider och veta när som senast hon ska väckas/äta. Vilket är var 3-4 timma. Men nu har hon ju börjat säga till i stort sett varje gång så det känns jättebra. :D

Vi har fixat en babysitter nu. Äntligen :)


Påminner väldigt mycket om mitt blåa tyg med fiskar/undervattensmotiv.

J ska äntligen klippa sig idag med. Får hoppas det inte blir stressigt bara. Och sen åkte han på jobb :/ Känns surt, menmen...sånt e livet. Får hoppas jag får besök ikväll annars kanske jag ser till att åka iväg och hälsa på nån...

Nä nu är det snart dags för mat för lilltjejen.
Hoppas ni andra får en trevlig dag!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback