Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

s(k)öndag

Goddagens!
Denna dag har verkligen varit kort...Vi tog en rejäl sovmorgon i morse vilket vi båda behövde. Och vi hade tur att Lovisa också ville sova :) Så nu är vi lite mer utvilade. MEN, då skulle vi ju ställa fram klockan en timme, och vips så var hela dagen borta. Vi skulle hinna handla och bada lillan och jag behövde duscha och gärna bakat nånting...
Men istället så blev det så att jag tog en snabbdusch och sen badade vi lillhjärtat. Handlingen får vi skjuta på eftersom J började jobba klockan 15 idag...
Jag har i alla fall tagit en snabb promenad till statoil och lämnat mat till J och köpt saft. 
Vi ska ha tjejkväll ikväll. Vi fem skidtjejer från Lycksele :D Ska bli jättekul!!!! Så det var lite därför jag ville på affärn och handla så jag skulle kunna baka nånting. Men vi bestämde att vi ska göra fruktsallad så det går bra utan. Har i alla fall tagit upp en rulltårta ur frysen :)

Lovisa har varit riktigt snäll idag faktiskt. Hoppas att det börjar bli bättre i magen för henne. För det är inge kul om hon ska måsta skrika så mycket och ha ont. Man ser verkligen hur hon får kämpa för att få ut nånting ibland. :( Måste ringa till bvc imorn och fråga om det inte finns nånting annat än den andra ersättningen...+ att den är Jättedyr!!

Jag har suttit och lagt in lite bilder i våran digitala fotoram som vi fick i julklapp. Vi har haft lite bilder tidigare men inga som vi själv fotat. Så nu har jag lagt in lite på Lovisa i alla fall. Vi måste bli bättre på ta kort har jag insett (för länge sen) :P 
Jag lyckades i alla fall få en söt bild igår på henne :)


Lilltjejen kan faktiskt bära annat än rosa :) 

Nu har hon till och med börjat växa på sig så vi kan ta på henne lite andra byxor. Tidigare har hon fått växla mellan några byxor, men nu kan hon ju ha fler :D Fick ett par jeans av mamma när hon föddes och dom drunknade hon i från början men nu sitter dom ju faktiskt, även om dom kanske är lite, lite långa. Men det är ju bara bra. 
I veckan har jag faktiskt lite saker som händer vilket känns jättekul :) Fördriva tiden lite. Sen på söndag så blir det att packa bilen full och åka till r-fors. Shit vad mycke saker vi kommer måsta ha med oss, som man egentligen inte har med sig. Alla barnsaker är ju en del. :)
Nä jag kanske ska ta och vila en liten stund nu.

Ha en trevlig söndagkväll!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback