Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Snart 3 dygn

Fredag idag. om 4 timmar blir våran dotter 3 dygn. 3 väldigt långa dygn. 
Har sovit ensam på BB inatt. J behövde få lite extrasömn. Själv har jag börjat kunna ta mig upp och ner från sängen själv med så det var kanske bra att jag fick sköta mig själv under natten. Har även promenerat ner till barn 4 med rullstolen som stöd. Så det går framåt. Men jag är fortfarande lite "drogad" av all smärtstillande. 
Har ondare än vad man egentligen ska ha vid snitt eftersom jag inte får äta tabletter. Andra brukar få maxdos av ipren/alvedon. Själv får jag sprutor i skinkan :P

Har fått hålla lillan massor idag :) Jättemysigt!!
Hon hade tydligen lite sämre sockervärden under natten så hon har haft mer dropp, men det har dom minskat nu igen. Hoppas verkligen hon blir pigg snart så vi får ta hem henne. Känns lite jobbigt att inte veta hur länge hon måste stanna kvar på sjukhuset. Bättre med en dag för länge än för kort, men allt blir så besvärligt när vi ligger så långt från henne. Vi måste passa in tider hit och dit. Hennes mattider är inte samma som våra, vilket är bra, men det blir så mhycket spring fram och tillbaka. Vi ska ju hinna vila nånting där i mellan med. 
Sen skulle vi mata henne på förmiddagen, och oj vad ilsken man får vara. Vi hade som ingen aning om hur vi skulle bete oss eller nåt. Men med lite hjälp av sköterskorna så blev hon lugn när hon lades i min famn :D
Det är ju så mycket slangar med som gör att man inte riktigt vågar lyfta upp henne utan att nån annan står i närheten :P

Vi har fixat in alla bilder på datorn nu med.
Någon som är nyfiken? :P


Vi har just fått veta att det blir snitt och jag har lite värkar. 


Tillbaka efter snittet. Jag är väldigt drogad och har inte fattat nåt


Nybliven pappa


Vårat lilla charmtroll!


Vi håller henne för första gången :D


Pappa matar 

En trött tjej får mat via sonden




Allra första bilden på lillhjärtat <3

Nu ska vi traska ner och gosa med dotra vår :) 
Är så stolt över min lilla familj och jag älskar dom över allt annat :D
<3
//Hanna


Permalink Gravid Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jossan

Grattis igen, vilken underbart söt liten tös ni fått!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback