Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Spontanträff

Gjorde en väldigt god köttfärspaj till middag idag. Det är bäst man passar på medan liten sover :P
J var hemma med så jag kunde engagera mig i maten till 100, så det kändes bra :) Men sen for han på möte och lillan blev grinig. Gjorde mat för hon verkade hungrig, men såklart så somnar hon just när jag satt mig till rätta och ska sätta flaskan i munnen på gullungen :P
Som tur var fick jag i henne lite grann i alla fall :) 

Sen ikväll så fick jag spontanbesök av Linn, Johanna och Magda :) Riktigt kul och trevligt!!
Lovisa var så snäll och låg mest och sov i deras famn under kvällen. Sen var jag tvungen att väcka henne för att ge henne mat. Tror det är första gången som hon inte säger till. Det var väl så mysigt att sova kan jag tänka mig :P
Fick i henne all mat och det kändes bra :) Så nu sussar hon sött i en nytvättad pyjamas. 
Hoppas J kommer hem från gymmet snart. Jag är ruskigt trött, men vill så gärna ligga och kramas lite innan jag somnar. Vi får ju inte glömma bort varandra nu bara för att vi har en till att älska och ge kärlek. Våran kärlek måste fortsätta på samma nivå som tidigare. Det är väldigt viktigt tycker jag!

Imorn så hoppas jag det är fint väder så vi kanske kan ta oss en första tur med barnvagnen ute, hela familjen...Så jag hoppas J inte har allt för mycket planerat heller :P 
Sen på eftermiddagen får vi hembesök av BVC. Har säkert redan nämnt det...
Hoppas verkligen att hon växer som hon ska.

Jag kanske ska ta och fixa lite kvällsfika till magen så jag får mig en god natts sömn :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback