Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Jag hade en supertrevlig kväll igår, och lillan var jättesnäll hela kvällen :) Så vi kunde lugnt sitta och prata (och fika)
Sen somnade hon närmare 1 men det gick bra ändå. Jag och J låg vaken och pratade till nån gång. Har som saknat den delen lite. Då man kan ligga vaken och bara prata, skratta, skämta, kramas och dumma sig...Det är ju hur mysigt som helst. Men när man har varit ihop ett tag och träffas varje dag så sover man nästan hellre om nätterna :)

Det är ganska häftigt egentligen att två personer kan vara så förälskade i varandra. Att man hittar en som tycker om en för den man är, att man blir älskad även om man går runt i mjukiskläder och osminkad. Att man klarar av alla motgångar i ett förhållande och förstärker känslorna för varandra. 
Jag är så glad att jag har hittat J och att vi delar känslorna för varandra. Jag känner mig så säker på honom och jag vet att han känner lika. 
Sen har vi ju fått världens finaste lilla dotter tillsammans med. Så otroligt häftigt att två personer kan skapa en annan person. En liten människa som fungerar precis som en själv. 

Idag blir det en tripp till R-fors för övrigt. 


<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback