Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Permis

Idag har jag lite smått ont i huvet, och framförallt i ryggen. Har en hemsk knut, eller flrea som jag skulle vilja bli av med. Får hoppas J kan bidra med lite massage..
Har sovit väldigt dåligt inatt. Jag ligger på helspänn och minsta lilla ljud från lillan får en att vakna till och jag måste kolla så allt är bra. Men man lär sig väl att det inte är nånting. 
Vi har ännu bara varit med om ett storgrin på 8 dagar, fantastiskt snäll liten flicka :) Än i alla fall, vet ju aldrig om det håller i sig, men det hoppas jag på. 
I morse när vi klev upp så komme sköterskorna in till oss. Dom hade glädjande ord. Dom berättade att vi fått permis ett dygn, jag kämpade verkligen mot tårar då ska jag lova. Så vi har fått spendera större delen av dagen hemma idag. Pappa hade skola så vi fick vänta lite. Men oj så skönt det ska bli att sova i sin egen säng.

Vi var och handlade en snabbis igår och då for vi även hem en snabb sväng för att hämta lite saker, och jag kände att jag bara ville lägga mig i sängen. Men det gick ju inte. Så jag hoppas jag kan sova inatt :) 

Mina hormoner har inte blivit snällare än, jag grina för ingenitng :p Men det ska väl vända snart :)

Just det. Igårkväll fick vi bada chamtrollet för första gången. Dom tog bort kanylen igår så därför har hon inte fått bada innan. 


Och nog var det spännande med vatten  :)



Ne nu ska vi se lite film medan lillan äter.
Sen kom mamma på att vi kan ju ha barnvagnen i vardagsrummet. Det har jag inte haft en tanke på. Så nu kan hon ju till och med sova i samma rum som vi är i. 

Förresten så har vi lämnat Lasse 1-2 veckor till Js broder och tjej. Så han har det nog bra där hoppas jag ;D Sötkatten som vart jättenygiken på bebis när vi kommer hem. Han tyckte det lät spännande och han ville så gärna ner i spj'älsängen, men icket. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback