Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vägning

Nu har jag varit iväg en sväng själv med Lovisa för första gången. Kändes faktiskt bra och det gick bra med :) 
Vi var en sväng på BVC för mätning och vägning. Fast först så tog sköterskan bort mina 2 stygn så nu ska dom inte behövs irritera nå mer. 
Lillan väger nu 3040g och mätte 50cm :D Äntligen passerat 3 kg efter 3 veckor :P

Naveln har ju tyvärr inte låssnat ännu heller :/ Den borde ha lossnat tycker man, men den sitter, fast nu endast i en liten tråd som. Så den borde ramla av imorn. Men har den inte gjort det till på fredagmorgon måste jag höra av mig till bvc...Så vi håller tummarna för det nu. Den har ju alltid varit lite speciell eftersom dom sydde ju fast en sond i naveln vid födseln och den har ju aldrig sett ut som den i normala fall gör. (Som jag uppfattat det). Man ska väl inte haka upp sig på sånt. Den ramlar ju närsom nu så. 

Nu blev jag trött!!
Hade inte varit fel att sova en stund. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback