Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

1 år

Idag är det verkligen ingen toppendag för mig. Morgonen var hemsk. Var så fruktansvärt slut. Har haft känningar i halsen under natten och sen vaknade jag med ont i bihålorna och huvet. Har även haft lite ont i magen och det känns som jag har massa feber. Men jag har 36.4 så jag är inte sjuk. 
Nu sover i alla fall lillan lunch så jag har chans att vila lite jag med. :) 
Jag har skruvat ihop lillans Brio läragå vagn och den verkade intressant. :)


Idag är det 10/10-11. Jag och älsklingen har med andra ord varit förlovade i ett år idag :D Jag tror knappast att han kommer ihåg det, eller snarare inte vet vilket datum det är. Han har jobbat hela helgen och är aldrig ledig känns det som.  :/ 

Igår kom mamma och pappa förbi en stund :) Det blev bara en kortis för sen skulle jag vidare till Frida :) Hade en toppendag!

Undrar vad jag ska orka med idag. Skulle vilja åka en snabbis på affärn när skruttan vaknar.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback