Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Back to work

Det var segt att kliva upp i morse. J fick ge lillan gröt och la henne breve mig i sängen efteråt. Men tillslut var jag tvungen att kliva upp för Lovisa ville leka. Hon börjar bli rätt snabb nu och hon kryper bättre :) Tänderna är "vassa" så man vill helst inte råka få in ett finger i munnen :P
Har precis startat en diskmaskin. Vi körde en igårkväll med, men nu är allt borta sen. Jag har varit lite slö med diskningen men det måste man få vara ibland. 
Det finns två saker som jag skulle vilja ha i nästa lägenhet. Tvättmaskin (+ torktumlare) och en stor diskmaskin. Men vi får nog nöja oss med våran lilla ett tag till. Det är väl inte allt för ofta det finns diskmaskin och en tvättmaskin är så mycket viktigare tycker jag. Eftersom det blir fort mycket tvätt när man har småbarn. 

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. J ska träffa sitt förra band och dom ska kanske börja repa lite igen. 
Nu är det i alla fall bestämt. På måndag och tisdag har jag utbildning 8 timmar sammanlagt, sen på onsdag börjar jag jobba igen.  
Om jag ska vara ärlig kändes det lite skönt att få utbildningen samma vecka som jag ska börja jobba igen. Men hade det blivit denna vecka som jag först trodde och var inställd på så hade jag ändå inte klagat. 
Men nu har jag fått en bestämd dag så det känns bra :)

Det är rätt mycket som händer nästa vecka.
Måndag - Utbildning
Tisdag - Utbildning
Onsdag - jobb
Torsdag - Ultraljud buk
Fredag - Bvc med lillan. 
Nånting varje dag ska jag inte klaga på :P 

Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund medan lillan sover lunch :)

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback