Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bekvämt

Idag har vi hälsat på farmor och farfar :) Det tyckte Lovisa var väldigt kul, fast mot slutet blev det jobbigt eftersom hon var tröttare än allt annat och kunde inte somna där. J skjutsade mig direkt till jobbet från dom och nu har jag kommit hem igen. 
Första halvriktiga kvällen på jobbet eller hur jag ska säga. Imorn blir det helt som vanligt. Jag är fortfarande inte helt varm i kläderna men i vissa situationer känner jag mig väldigt bekväm och det känns som jag inte varit borta nånting...
Om några veckor kommer det nog kännas mycket bättre i dom flesta situationerna så det ser jag fram emot. 

Det drygast är väl att bussarna hem går strax efter att jag slutat och ännu värre att hållplatsen är allra längst bort så jag får typ springa i värsta fall. 

Nu ska vi slå oss ner i soffan och se på Breaking, ny serie som vi börjat följa. Riktigt bra faktiskt, även om jag somnat ifrån rätt många avsnitt som alltid :p 
Jag och J har inte haft nån ledig stund bara vi två tillsammans på hela helgen tror jag, eller idag. Så vi ska mysa lite extra med lite cornflakeskakor som jag har på stelning i kylen :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback