Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ensamt

Trist då saker och ting inte blir som man tänkt från början :/
Det blev en otroligt lugn och halvtråkig lördagkväll ensam hemma. Som tur är har jag världens underbaraste liten dotter näst intill mig. Inte just nu, hon håller på somna. Det går segt ikväll. Igår somnade hon direkt och idag har hon varit trött länge så jag trodde hon skulle somna direkt.
Vi har varit ner på pappas jobb en stund och hälsat på. Lovisa blev jätteglad när hon såg pappa :D 

Lillan har dragit upp sig på knä flera gånger idag. Hon gjorde det redan igår till och med. Oftast har det varit mot lära-gå-stolen. En gång satte hon även ner ena foten, men det var för halkigt så hon gled försiktigt ner på mage igen. Undrar vad hon hade gjort om hon inte haft glidiga strumpbyxor på sig. Nu går det undan ska ni veta :P 

Ikväll har jag värsta sockersuget. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ska jag försöka övervinna det eller ska jag ge med mig och ta fram lite ostkrokar som legat i skåpet över en månad,. öppnad dessutom?! Ett under att dom inte är slut redan...

Senare ikväll blir det nog film skulle jag gissa, men först hoppas jag att lillskruttan somnar. Hon somnar lättast när man inte är där och stör. 

Det börjar dra ihop sig till jul känns det som. Borde nästan börja fundera på julklappar snart. 
I somras hittade vi värsta coola HelloKitty Bobbycar


Den var riktigt häftig haha :p

Lite tidigt att köpa sånt då skruttan inte var så gammal :p Vi har väl inte direkt pratat om att hon ska ha nån sån heller.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback