Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

(:

Igårkväll var vi hos Js föräldrar och hälsade på. Lillan fick visa upp sin nya tröja där det står "Min farmor är bäst i hela världen" Vi har en där det står "Min morfar är snällast i hela världens med". Men dom är i storlek 80 och rätt stora i storleken tror jag, så hon kommer kunna ha dom länge. För just nu är dom väldigt stora :P
Det blev lite väl sent för lillan att somna igår, men hon var verkligen inte trött. Sen när vi komme hem var vi tvugna att ge en till flaska för att hon skulle somna. Sen vaknade hon runt 12 och började skrika förtvivlat. Jag och J tittade undrande på varandra och fattade ingenting. Så jag tog upp henne för det gick verkligen inte trösta henne i sängen och en bamserap komme. Sen smågrina hon lite men slutade när vi vyschade...
Ja det var en minsann knepig kväll. 

Idag är jag inte direkt pigg. Inte än i alla fall. Kanske blir piggare under dagen. 
Det är strax dax för lunch och sovstund. 

Skruttan har börjat tippa och ramlar rätt ofta just nu. Vet inte alls vad hon har kommit in i för period. Men hon kryper bättre och bättre även om det går långsamt än och benen hänger inte alltid med :P
Gullungen min :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback