Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Flitig

Känner mig ändå lite duktig idag. Har gjort mer mat till lillan och frysit ner 18 portioner nu :D Blev faktiskt riktigt gott denna gång (enligt J) Vågade inte smaka på det eftersom jag hade pasta i. Så jag hoppas Lovisa uppskattar det lika mycket :) Det blev 2 olika sorter. Ska egentligen göra åtminstonde 1 till men orkar inte ikväll. Har en banankaka i ugnen med och det känns som jag inte gjort annat än stått i köket idag. Även om det går ganska fort när man väl håller på. 

Idag eller nu på afton har hon satt sig upp själv för första gången. Inte bara en gång heller, så det känns jättekul :D Ser även framsteg på att hon tar sig framåt lite grann. Inte så mycket och fort som hon själv kanske skulle vilja :P
Skruttan börjar bli stor :D 

Ikväll blir det nog lugnt, kanske en film, äta banankaka och sova tidigt. 

<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback