Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fynd

Igår satt jag och Js lillasyster och såg Idol hela kvällen. Jag har aldrig sett en utröstning tidigare. Brukar bara se då dom sjunger. Det är väl ett program som jag följt sen det startade, jämt, varje år. Men man följer det inte lika starkt längre eller hur jag ska säga. 
Hursomhaver. Idag har jag varit en sväng på barnloppis på Nolia. Fyndade lite kläder och en vägglampa :) Det var rätt skönt att gå ensam och inte ha med lillan :P Det är så otroligt mycket folk så en barnvagn är bara ivägen och jag tycker inte om att ha bärselen längre stunder. Så J fick stanna hemma men lillan. Tror dom tog en liten promenad med. 

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Väntar på att telefonen ska plinga så jag kanske får nå planer för kvällen. Imorn ska jag i alla fall träffa bästa Frida. Tror mamma och pappa ska komma förbi en sväng med :) 

Har lite tyg som jag ska gå igenom med. Och sen har jag även fått mina julgardiner som jag beställt, så dom måste sys lite. I alla fall 1 av dem som jag vet. 
Ska bli kul med nya julgardiner och mina egna för typ första gången i mitt liv. :O Bättre sent än aldrig säger man väl :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback