Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Halloween

Goddagens!
Igår var vi och lämnade dotra hos mormor och morfar. Dom ska sköta hela helgen. Jag lovar att det känns jättekonstigt att inte ha en massa ljud runt om kring sig. Och det är första gången som vi lämnar bort henne över natten, men har ringt och kollat och allt är bara bra. Lillan sköter sig :p 

Har märkt att det börjar vara fler som läser min blogg, tycker det är jättekul!
Försökte svara på en kommentar från igår men det gick inte :/ 
Är det någon av mina läsare som själv har en blogg så får ni hemsk gärna dela med er av den så går jag gärna in och läser :) 

Vi passade på att ta en rejäl sovmorgon. Jag slog upp ögonen runt 11 :) Vi har inte direkt vilat idag som man kanske skulle kunna tro, istället har vi städat en hel del hemma. Torkat fönster, dammsugit, dammtorkat, torkat golven, satt in en miljon papper i pärm, fått bort massa försmå barnkläder (i en garderon haha) lämnat en stor hög av mina kläder till klädinsamling på kyrkan, gått ut med en gigantisk tidningshög, pantat alla burkar/flaskor. 
Och nu äntligen är vi klar och det ser mycket bättre ut här hemma :) 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag hinner göra mig klar till Halloweenfesten ikväll. Jag ska vara Welma i Scooby-doo, älsklingen ska vara spock, så vi kommer vara töntar båda två :P haha




Jag tror det kommer bli jättebra! Och jag mår mycket bättre idag så det känns jättekul!! Jag har inte vart på partaj sen förra halloween om jag inte minns fel, men då for jag inte ut på nån klubb eftersom det kändes fel med gravidmagen. Och festa nyktert har jag ju alltid gjort så det kommer gå bara fint ikväll med :) Man kan faktiskt ha kul ändå! :) 

Nåja, duschen var det. 

Saknar mitt lilla charmtroll. Ska bli mysigt att hämta hem henne imorn igen :D Längtar
Mamma och pappa när ni läser detta kan ni väl pussa på Lovisa från mig och J :D
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Massa hjärtan till vårat hjärta

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback