Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Last day

Jag fick en härlig sovmorgon i morse :) Det behövde jag. Sen att mitt lilla hjärta väckte mig genom att krypa upp till mig på sängen gjorde det ju inte sämre. 
Just nu håller jag på att tvätta. Har väl dom sista tvättarna i nu sen är det klart. :) 

Sista kvällen nu innan jag börjar jobba lite smått. Känns helt okej. Klart man hellre skulle vilja vara hemma :P Men så känns det säkert bara nu. När jag väl är där och kommit in i det igen känns det nog mycket bättre. :D 
Middag idag? Ja om jag det visste. Fantasin är som bortblåst :P

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback