Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Likheter?

Ofta frågar folk vem barnet mest är lik. Det är såklart inte bara vårt barn utan det gäller nog alla barn skulle jag tro. Och väldigt ofta så tycker jag att man kan se direkt att barnet är väldigt lik en av föräldrarna. Men våran lilla tösabit har jag aldrig kunnat säga vem hon är lik. Ingen har kunnat sätta fingret på det. 
Ibland är hon väldigt lik mig som liten och andra stunder väldigt lik J. Hon är en väldigt bra blandning skulle jag säga. 

Nu hör jag att det pratas från sovrummet. Redan sovit klart??

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback