Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lutning

Vilken lång dag det har varit idag. Lillan vaknade till flera gånger på morgonsidan (likaså jag), men ändå tog vi en liten sovmorgon :) 
Jag har varit seg hela dagen så vi har inte gjort så mycket. Busat mest. 
Jag har även ringt Bvc som ringt upp mig på nytt. Det var nämligen så att sköterskan såg att Lovisa lutade huvudet åt höger större delen av tiden och bad oss kolla om det var så i några dagar. Och jag har väl kanske sett det lite grann men inte tänkt på det. Hon lutar alltid åt höger i matstolen tex, men har tänkt att det beror på att jag sitter där. Så nu har vi fått i "läxa" att mata från vänster, försöka busa mer från vänster så att hon vrider huvudet mer åt det hållet. Väntetiden till sjukgymnast är nämligen lång, så vi skulle prova några veckor hemma först och se om det blir bättre. Sen ska vi tillbaka på Bvc för att se om det är någon förändring. Känns som dumt att jag som är med henne mest inte tänkt på det så mycket, men det kanske beror på att om det är så hela tiden tror man att det ska va så. Nåja, med lite träning borde det gå till sig :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och se lite tv innan det blir sängdax. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback