Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mysmiddag

J for och lämnade lillstumpan hos faster och farmor igår medan jag gjorde mig i ordning hemma. Sen möttes vi upp på stan :) 
Det blev en kanonkväll med supergod mat :D En något sen födelsedagspresent, men den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge ;) Tack så jättemycket älskling :D
Efter middagen satte vi oss på tc en stund. Det blev rätt tidigt ändå, eller kvällen gick fort. Nästan för fort. Vi sov sedan hos Js föräldrar för att slippa väcka lillan. Men ärligt hade jag nästan hellre väckt henne och sovit hemma om jag vetat att jag skulle sova så dåligt som jag gjorde i förhand. Men det är ju svårt att veta :P
Ja som sagt har jag sovit väldigt dåligt. Vi har trängts 3 stycken i en mindre säng än den vi redan har :P + att lillan vaknade och tvärskrek vid 6 i morse. Vi fatta som inte varför och det var inget hungerskrik. Men vi gjorde en flaska och gav henne ändå så att hon skulle somna om fort och inte väcka alla andra i huset. :) 

Idag har vi varit en sväng på stan. Lillan har knappt sovit idag. 3 korta svängar och jag förstår inte att hon kan ha svårt att somna nu? :O Vi tänkte se film när hon somnat, så hoppas hon gör det snart :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback