Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Pustar ut lite

Jag kan rätt lugnt meddela att nasseLasse kissekatt är lite, lite, lite piggare. Eller piggare kanske han inte är, men han verkar ha mindre ont nu. Efter middagen idag så upptäckte vi att den stora knölen som hade blivit större idag har spruckit. Det var ingen tumör som jag först var rädd för. Det är en varböld och det har runnit ut otroligt mycket var och just i början gjorde det väldigt ont. Han klarade inte ens att hoppa upp i fönsret. Så jag har bäddat mjukt i hallen med en tjock filt, en stor handduk och hans "mjukisfilt". Han har legat där hela kvällen. Imorn ska vi föröska kontakta nån som kan sånt här lite bättre. Kanske till och med veterinären. Ifall han behöver nån pencillin eller antibiotika så är det självklart att han ska få det. Vi måste väl tvätta såret med antar jag, så vi har därför inte velat trycka ut varet ännu. Men han är där och slickar hela tiden, vilket kanske inte är det bästa, jag vet inte. 

Det blir nog en tidig kväll ikväll. Tror gubben kanske har lärt sig en läxa haha. 
Tycker tyvärr inte synd om dig älskling :P Men tycker om dig massor. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback