Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Segt

Idag är det slött här hemma. J tog en lång sovmorgon och jag har gått runt i morgonrock halva dagen. Lillan har däremot varit pigg. Nästan för pigg. Det tog länge, länge innan jag fick henne att somna. Lyckades till slut för en liten stund sedan genom att ligga bredvid henne i våran säng. Jag själv hade hoppats på att få sova i alla fall en timme, men det blir det inget av nu. Jag hinner inte och om jag skulle slumra till en stund nu skulle det bara göra mig tröttare. Suck. 

Kommer bli skönt att lägga sig i sängen ikväll kan jag lova :) 
Blir en tidig morgon imorn med. 8 måste jag fara till sjukhuset för ultraljud. Måste även ta prover, så J får sköta lillan och börja plugga lite senare istället. 

Ska bli skönt med helg nu faktiskt :) Synd bara att älsklingen jobbar (som vanligt). Men jag ska nog hitta på nåt att göra ändå :)


<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback