Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Shopping

Idag har mamma och pappa varit in en sväng till stan. Så jag och mamma passade på att fara på strömpilen en sväng. 
Nu har jag fixat jacka för vintern för lilla fröken. Det blev även tossor, hängselbyxor 2 pyjamaser. Inte helt fel att typ alla butiker har haft bra rea i helgen. Tex Lindex, allt i butiken för 20% om man är medlem, så det blev jag idag :p
25% på ytterkläder på Kappahl och jackan, eller kappan snarare var ursöt och går i rött/blått/vitt med rutor. Hittade även en julklänning så nu är det bortgjort :P

Är väldigt nöjd nu i alla fall :D

Vad händer senare idag/ikväll? Ingen aning. Håller på att tvätta lite grann nu, så det lär väl inte hända allt för mycket skulle jag gissa. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback