Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sliten artist

Idag är jag inte pigg. Inte nån stans. Tycker ändå att jag slocknade rätt fort igår. Vi skulle se lite serier men jag såg nog inte mycket innan jag var i drömmarnas land. 
Vaknade dock vid 6 i morse av att jag drömde lite väl dåliga saker. Så jag kunde nästan inte somna om. Hade väl just somnat om tror jag då lillan vaknade vid 7. Å vad jag inte ville upp då. Jag tog över henne till våran säng i hopp om att hon skulle somna en liten stund, men icket. Vid 8 klev jag upp och gav lillan gröt. 
Efter lunch hade hon lite svårt att sova så då fick jag ligga breve och självklart somnade jag själv. Blev väckt av J som klampade in i lägenheten, fy vad rädd jag blev! 
Nu har jag precis fått lillan att somna igen och det tog bara 1 timme :O Hon har alltid varit snabb på att somna. Inga protester så länge hon fått mat innan. Men nu har hon kommit in i en period då hon absolut ska vända sig på mage exakt hela tiden, och gör hon det så står hon på alla fyra och skrattar och gråter om vart annat. Hon kan med andra ord inte somna på mage, så jag vänder tillbaka henne på rygg. Om man nu inte lägger henne breve sig, då snurrar hon inte. Hoppas det bara är en period. 

Har tvättid 16-19 idag. Huva säger jag bara. Är inte alls sugen på det, är alldeles för trött. Men det måste göras, för vi har inte tvättat på en vecka ungefär. Så lillan har typ inga rena byxor snart. 
Hoppas vi kan göra nåt roligt ikväll. Det kanske piggar upp mig. 
Det var ju kanelbullens dag igår. Jag vart sugen på baka bullar runt 21.30 och då var det ju kanske lite sent för det :P 






+ en egobild :p

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback