Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sliten mamma

Det gick bara fint att ta vaccinationssprutan igår och jag var ovanligt pigg hela kvällen. Kände mig bara lite seg. Sen när vi gick isäng så vaknade lillan och hon låg vaken mellan 00-02, Jippi! Jag kände mig allt mer seg ju mer tiden gick och jag blev varm. Sen när lillan väl hade somnat började jag ligga och vrida och vända på mig och jag kände att jag hade fått feber. Sånt går inte missa. Har endast småslumrat nån gång under hela natten. Det har varit en väldigt lång natt med andra ord. I morse kändes det lite, lite bättre och hade då 38grader. Ligger på 36.6 i vanliga fall. 
Nu känner jag mig lite piggare, har inte kollat feber men jag har det nog fortfarande. Sitter och fryser/svettas om vart annat. 
Måste ju vara pigg till imorn annars blir jag besviken. Har ju sett fram emot Halloween länge och en barnfri kväll. 

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Hej :)

Ville bara säga hej och att jag tycker du har en mysig blogg! Har en son i samma ålder som din piga, och bor själv inne i stan =)

Ha de bra och sköt om er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback