Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tidig tisdag

Jag har märkt under de senaste dagarna att min lilla fröken här hemma försöker krypa. När hon står på alla fyra så lyfter hon händerna och försöker röra benen samtidigt. Men det blir mest en glidrörelse på golvet med benen och hon tar sig inte framåt så, men hon försöker. :) Hennes vilja att ta sig upp på saker blir bara större och större och hon ger inte upp i första taget kan jag lova. 
Tand nummer två har också börjat visa sig lite smått, breve den andra. Gullungen min. 

Det blev en tidig morgon för mig idag. Tvingade mig upp för att tvätta kl 7. har sista maskin i tumlaren nu så det känns skönt att ha det bortgjort. Hade egentligen behövt sova för jag var inte alls pigg igår och känner lika idag. 
Idag ska vi iväg på biblioteket med föräldragruppen. Sista gången är det till och med. Känns lite trist om jag ska va ärlig. 
Måste även posta ett viktigt brev idag. Det gäller bara att komma ihåg det, för jag måste köpa frimärken. 

Ha en trevlig dag!
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback