Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tidigt?

Gomorron!!
Inte ofta jag är uppe den här tiden. Speciellt inte så att jag ska ha hunnit duscha och göra mig i ordning till nu iaf! 
Jag sitter och väntar på att tiden ska gå. Ska promenera ner till bilen om ca 10 min, fara och tanka en skvätt sen iväg till sjukhuset för ultraljud på buken och även provtagning.

Magen kurrar just nu. Jag får varken äta eller dricka innan UL. Eller inte 6 timmar innan och eftersom det är morgon så har jag ju inte direkt ätit under natten. Jag har packat med mig en banan så jag kan få i mig nånting efteråt i alla fall. Medicinerna får jag ta då jag kommer hem eftersom dom inte ska tas innan provtagningen. 

Idag lär det nog inte hända så mycket spännande annars. J ska plugga på dagen och sen jobba ikväll. Jag har som inte fått tag i nån som har möjlighet att ses ikväll. Jag får göra ett nytt försök idag kanske. 

Imorn ska det bli spännande å se hur mycket lillstumpan väger och mäter. Det var ju ett bra tag sen sist jag kollade. 
Ha en trevlig dag gott folk :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback