Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Igår när jag komme hem från jobbet hade älsklingen fixat kvällsfika :) Det satt inte helt fel i magen efter blodpuddingen till middag :P Vi är ju för dålig på att äta kvällsfika. Det är ju så gott med te, rostat bröd och alla möjliga pålägg :) 
Hade väldigt svårt att somna. Låg bara och vred och vände på mig. Sen efter jag sovit ca 1-2 timmar vaknade jag av att lillans spelande leksak började härja. Och den slutade aldrig spela heller. Vet inte om Lasse kanske komme åt nån knapp, eller om den fick frispel. Jag var i alla fall tvungen att kliva upp och stänga av den till slut. 

I eftermiddag är det influensavaccination för mig som gäller. Jag måste ta den varje år och har gjort det i minst 5-6år nu. Så vi får väl se ikväll om jag blir slut och ferig som jag oftast har blivit. Fast värst var det nog när jag tog svininfluensasprutan. Är glad att jag fick den för om jag hade blivit sjuk hade jag nog blivit väldigt dålig om man tänker på hur dålig jag blev av bara sprutan. 

Vi måste iväg till maskeradbutiken med. Vet inte om det blir idag eller imorn. Sen kommer Nille upp från Skåneland ikväll :) Ska bli kul att träffa han igen.

Jag har varit väldigt dålig på att ta kort den senaste tiden. Ber om ursäkt för det. Ska försöka bättra mig :P 

Nu tycker jag att det börjar pillras från sovrummet. Bäst att hämta upp lillskruttan och ge henne lunch :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback