Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Work

Glömde nämna att lillstumpan blev 7 månader igår <3 Det känns som månaderna bara springer förbi just nu.
Har även snackat med min chef och jag ska börja jobba snart. Blir nog under denna månad nån gång (snart). Det bästa är att jag kommer få sitta i umeå istället för i bygdeå :) Så jag kommer slippa pendlingen :D + att jag kommer ha möjlighet att spara in massa mammadagar :D
Jobbar ju endast kvällstid så därför kommer vi få det att funka. J pluggar om dagarna och får natta lillan medan jag jobbar, kommer bli bra. Jag tror han kommer tycka det blir kul med att få massa egentid med henne :) Det är ju nu som det börjar hända väldigt mycket i utvecklingen :) Såklart gör det det hela tiden :P 

Jag har precis tagit ut en plåt med scones ur ugnen. Kommer bli en smarrig frukost idag! Blir nog att jag gör i ordning och ger älsklingen frukost på sängen :) Lillan har precis somnat om igen med :) 

Igårkväll såg vi en skräckfilm, rysare om jag inte minns fel. Husk hette den. Den var faktiskt bra, men jag blir ju alltid skraj av alla såna filmer, men det gick ändå bra :) Jag kommer nog inte gå genom majsfält nån gång med det är väl inget jag hade planerat att göra heller så :P 

Söndag idag. Vad ska man göra tro? Njuta av en sista ledig dag med gubben kanske, sen blir det plugg hela veckan igen.


<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback