Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

6 MÅNADER

STORT GRATTIS MIN ÄLSKADE DOTTER SOM BLIR HELA 6 MÅNADER IDAG!!!!

Jag ska prova skriva ett tidsinställt inlägg för första gången. För mig är det egentligen imorn som lillan blir 6 månader, men för er som läser så blir det idag. 
Oj vad tiden har gått fort! Det känns som det var nyss du kom till världen! 
Jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli att vara ifrån dig mitt älskade lilla barn. Jag har aldrig varit ifrån dig längre än 3 timmar tidigare. Nu blir det 1,5dygn!!! Hur fasen ska jag överleva? Jag sitter och är tårögd redan nu ju.
Som tur är ska du få spendera lite tid med favoritpappa medan mamma jobbar. 


Jag ska nämligen vikariera åt min mamma nu 2 dagar...Och det är nog nyttigt för mig att vara ifrån Lovisa en stund, och nyttigt för J att spendera mer tid med lillan. Bara dom två. Ingen mamma som tjatar och säger vad som ska göras och när det ska göras :p 


För 6 månader sedan var du en liten, liten skrutt som fick ligga i kuvös och fick andningshjälp.


Så liten :) 


Så vacker och underbar!


Så charmig


Så lekfull och nyfiken


Så otroligt mycket älskad av mamma & pappa!

(Det är inte bilder för varje månad)

Jag ser så mycket fram emot att se den kommande tiden och utvecklingen. Många pussar till dig lilla älskling! mamma saknar dig redan!!

Ha en fortsatt trevlig dag :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback