Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Behandling x2

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del känns det som. 
På morgonen var jag lite slö, men efter en dusch så blev jag pigg. Jag drog fram symaskin och fixade några gardiner till Jeanette så nu hoppas jag att dom blev i rätt längd :) 
Sen har jag varit på föräldragrupp. Fast lillan var inte direkt nöjd. Oj va arg hon var större delen, jag fick gå ut flera gånger för att lugna ner henne. Jag tror hon har varit lite hård i magen eller liknande. Vet inte om det är nån tand på G eller inte. Jag känner ingenting men hon "uppför" sig som en del brukar göra innan de får tänder. 

Sen blev det snabbt hem, lämna lillan hos pappa och sen åka ner på stan. Två behandlingar på stan stog på schemat. Skalpmassage och arommassage överkropp. Oj så behövligt det var :) Nu har jag verkligen fått skämma bort mig. Och det bästa var att det bara kostade mig 10:- :D Så jag får tacka mina föräldrar och syskon m.fam. för det (sen jag fyllde år).
Nu ikväll har jag tvättat med. Har det sista i torkskåpet/torktumlaren nu, så det är bäl klart på en timme ungefär. 
Imorn måste jag försöka ta mig på affärn, usch så tråkigt :p haha
Vi har även flyttat ner sängbotten på spjälsängen. Även om Lovisa inte reser sig ännu, men det kan ju vara bra att vara förberedd. Däremot så kanske vi inte var så smart som även flyttade ner sidorna, men det går snabbt att flytta upp en sida igen sen. 

Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen och kanske se gårdagens Idol eller nåt i den stilen :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback