Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fläckar

Jag var slö och stannade hemma idag. Hade tänk gå till öppna förskolan, men lillan kräktes så mycket efter gröten (vilket inte är ovanligt) att jag bestämde mig för att stanna hemma. Det blir bara jobbigt att vara bland mycket annat folk/barn då hon har sina "sämre" dagar. Som tur var så avtog det lite senare :) 
Sen har vi varit ner på stan en snabbis och även en sväng på Barnens hus. Där köpte vi en  ny bilstol till Lovisa. Hon har ju snart vuxit ut den första som vi lånat i 9 månader. Och hon är ju snart 7 månader så. 

Känner mig rätt seg och sliten idag, men har försökt göra saker ändå.

Håller på tvätta just nu, men önskar att jag aldrig gjort det, för nu har det blivit massa fläckar på lillans kläder. Inte på alla men många av dem som det var kräkfäckar på. Suck med stora bokstäver. Min mirakelspray är slut så jag använder galltvål just nu och det gör jag nog inte om på dessa fläckar. Nån som har nåt bra tips på bra fläckborttagare tills jag "får" en ny spray???!?!?!?!?
Fläckarna är rätt starka och ofta är dom orangea vilket gör att det är svårt att få bort dom helt. Maten innehåller ju även mycket fett så det gör det ju inte bättre heller. Jag får testa tvätta om dom sen och hoppas på att det försvinner då. 

Ska alldeles snart slå mig ner i soffan och se idol. Eftersom jag tvättar så bestämde vi att vi ser det på internet efter programmet istället.






Kolla vilken glading :D
Mitt charmtroll

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback