Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Har hunnit med sjukhuset och blodtagning på morgonen idag. Skulle egentligen ta prover nästa vecka, men eftersom jag har blivit kallad till min läkare så ska det finnas färska prover till dess. 
Till lunch stekte jag pannkakor och jag gjorde även 2 stycken saltfria och väldigt lätt stekta sen fick lillan äta pannkaka till lunch. Det verkade då gå hem och hon blev mätt och belåten efter 1 hel. 

Sen har jag och Johanna varit ute på en promenad. Vi måste ha vart ute närmare 2 timmar. Jag känner av i fötterna att jag inte tog dom bästa skorna. Löparskor är väl det optimala. Dom jag hade nu skulle jag egentligen slänga för sulan har börjat lossna. tur det inte regnade. Lite smådugg gör ju inte så mycket. 
Lillan satt snällt i vagnen i stort sett hela tiden. Det blev lite jobbigt sista halvtimmen eftersom hon blev trött och lite hungrig. Hon har väldigt svårt att somna utan att vara rätt mätt. Men nu sussar hon sött i sängen. Själv har jag packat ihop det sista. Var inte så mycket som ska med, men det är alltid mer än man tror. 

Till veckan måste jag nästan försöka ta mig till stan eller till strömpilen. Mössa och vantar till L är ett måste. Speciellt nu när det börjar bli lite kyligare ute. Händerna är ju inte så lätt att täcka i vagnen, och även om man bäddar ner armarna  så åker dom lika fort upp igen.

Ska snart ringa hem pappa J så att vi får en hejdåpuss. 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback