Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hon kan

Vi har varit en sväng på babyöppet på öppna förskolan idag. Det bästa var att hela lilla familjen var där och inte bara jag och Lovisa :) Det var väldigt mysigt tycker jag. Lillan var glad och var jättenöjd då vi sjöng :D
Sen gjorde vi en hakklapp, eller vi köpte en tyghakklapp för 5:- sen tryckte vi LOVISA med glada färger :) Ska stryka den om någon dag då färgen torkat helt så vi kan börja använda den :) 

Faster Ida har varit här hela eftermiddagen med :) 
Trodde lillan skulle göra natt vid 8 som hon alltid gör, men efter vällingen så har hon legat i sängen och pratat ända till 21.20 ungefär. Så nu sover hon äntligen :) Måste försöka få upp henne imorn på morgonen ändå så hon kan somna vid 20 som vanligt. Speciellt eftersom vi ska ha barnvakt. 
Imorn 8.15 har jag läkartid. Vet inte om jag längtar eller om jag är nervös. Lite både och tror jag. Tror inte jag tar med mig skruttan dit. Vill kunna koncentrera mig, även om jag kan tänka mig att h*n nog skulle vilja se lilla underverket  :)

Min lilla älskling har gjort ett stort framsteg idag. Hon har ställt sig på alla fyra massvis med gånger och står och "juckar". Ibland tar hon även fart så att hon tar sig framåt, ser rätt kul ut :p 


Inte så superbra bild kanske. Jag hittar inte laddaren till kamera för tillfället :/





Vi kanske borde säkra lägenheten i helgen då...som jag sagt så många gånger förr, men nu är det nästan ett måste så det inte helt plötsligt blir panik den dagen då hon faktiskt tar sig framåt fort :p
Mamma och pappas guldklimp
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback