Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lugnt

Det har varit två rätt kräklugna dagar nu. Riktigt skönt faktiskt. Det blir inte lika mycket tvätt/ombyte och torkning av golv så jag klagar inte. Det vore ju väldigt skönt om kräkningarna skulle börja minska nu och sedan sluta helt. Jag går och hoppas på att det ska minska så det inte blir så "jobbigt" sen när hon börjar ta sig överallt. För då blir det att hålla koll exakt hela tiden så man inte råkar trampa i nåt helt plötsligt :p
Ikväll har det sett ut som att lillan velat upp på knä lite mer, eller så inbillar jag mig bara. Jag tycker hon ska börja med det nu snart. :D
Nä man ska inte skynda på. Hon tar det i sin takt :) 

Imorn ska jag träffa Frida en sväng och även Linn. Ska bli kul :D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på under dagen jag och Lovisa. Kanske göra ett ärende åt fadern min. 

Göra ikväll? Bra fråga. Lillan har somnat, J jobbar. Blir nog att sitta vid datorn/tv:n skulle jag gissa. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback