Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

One thing is missing

Idag tänkte jag göra nånting nytt och fara på öppna förskolan på Umedalen. Där har dom enkomt öppet en dag några timmar för unga föräldrar. På hemsidan står det torsdagar och det är för dom som är upp till ca 22år. Så då tänkte jag att det kan ju vara nånting. Det är ju värt att kika in och se i alla fall.
Väl där och parkering betalt och jag fått lillan i vagnen i ösregnet så kliver jag dyngsur in i lokalen. Det är knäpptyst, inte en människa. På anslagstavlan ser jag att det står att ung förälder är på tisdagar (bytt dag) och upp till 20år. Jaha, jäkligt bra. Tur dom uppdaterar hemsidan så man slipper köra genom hela stan och förbi massa vägomläggningar sen bara vända. Värdelöst.
Stannade i alla fall av på öppna förskolan Ålidhem på vägen hem. Babyöppet. Snart får inte Lovisa vara där, det är bara till 7 månader, men som tur är har dom öppet alla dagar och babyöppet är bara på torsdageftermiddagarna. 

Jag saknar väldigt mycket att ha en kompis som jag kan prata barn med och som har barn. Det blir lätt sånt prat och dom som inte har barn kanske inte tycker det är så jättekul jämt. Är nöjd med mina vänner jag har, men jag saknar ändå nån i typ samma sits som jag. Det vore ju helnice att kunna träffa nån om dagarna :) + att lillan skulle få en lekkompis :) 

Har typ inte träffat älskling på hela veckan känns det som. Alltid massa saker som är ivägen. Ikväll jobbar han + hela helgen, yeeyy.. så jag åker hem imorn. Syster fyller år idag med så vi ska fira henne på lördag. Grattis kära syster!!
Däremot stannar jag nog bara till lördag som det ser ut. 

Nu ska jag busa med lillan innan hon ska göra godnatt...

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback