Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

överaskning

Nu har vi äntligen hittat en fin overall för vintern till lillhjärtat. Även lite andra plagg å nå fler pyjamaser. :) Har även köpt ett par uggs, men är osäker om dom kommer passa hela vintern. 20kr för ett par skor tyckte jag va ett klipp, så jag kan lätt köpa nya senare i vinter ifall dom skulle bli för små :) 

I går åkte vi iväg till stugan och överaskade pappa som tidigare fyllt 50 :D Det blev en lyckad dag med mycket roligheter :) 
Äntligen hemma nu! Jag har varit helt slut idag. Men det var det värt. 

Helgen i korta drag. Nu måste jag kila.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback