Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

peppar-peppar

Det blev en sen kväll för lillan igår. Och hon har inte sovit bra i natt kan jag säga. Hon har grinat och gnölat om vart annat. Inte varit hungrig. Jag har tagit av och på täcket och försökt lugna ner henne. Det är inte så att hon har öppnat ögonen direkt, men hon har i alla fall somnat om varje gång. Trodde hon skulle sova som en stock eftersom hon endast sov 90min i ett streck under dagen och inget mer innan kvällen. 
Vet inte heller om hon håller på bli sjuk eller om det är tänder på gång. Tandköttet känns lite ojämnt, men jag kan inte säga om det är tänder eller inte. Kan inte se nånting, så det visar sig med tiden :) 

Jag är väldigt slö idag. Har mjukisbyxor och okammat hår. Länge sen jag gick i mjukisar kan jag säga. Det händer inte så ofta nu längre. 
Själv har jag börjat få lite känningar i halsen. Så det är väl nån sjukdom påväg hit. Hoppas det inte blir nånting, eller i värsta fall en lätt förkylning. Vill inte få sämre levervärden. 

Nä jag ska gå och mysa lite med lillhjärtat som ligger och gäspar på lekfilten. Kanske dax för en liten tupplur snart. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback