Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

She did it!

Äntligen!!!
Lillan ställde sig på alla fyra och sen snabbt upp på fötterna med händer på golvet såklart. Jag vart typ chockad!
Men hon gjorde det bara en gång. Så jag hoppas hon kan göra det igen imorn. Nu sitter jag och väntar på att hon ska somna. Det verkar inte gå så bra. Hon verkar inte supertrött. Blev lite senare än vanligt igår eftersom vi hälsade på farmor och farfar en stund på kvällen. 

Själv ska jag nog njuta av lugnet med en hemmagjord milkshake tror jag. Lägga sig på soffan och se nånting på tv kanske :) 

<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback