Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sleeping

Det känns rätt kul att Idol har dragit igång igen, och på onsdag börjar även Bonde söker fru. Två program som jag oftast brukar följa :P Så igårkväll gjorde vi popcorn och jäste i soffan till Idol. :)

Lillan vaknade vid 3 inatt och ville inte somna om. Hon grät om vart annat, inte för att hon var hungrig eller nånting sånt, men det slutade med att jag fick göra en flaska mat bara för att få henne att somna. Hoppas verkligen inte att hon börjar äta på natten igen. Det har hon inte gjort sen hon var 3 månader. 
I morse märkte jag däremot att hon blivit lite snuvig. Inte nåt märkvärdigt, men hon har ju aldrig någonsin varit sjuk tidigare. Hon var hes i 2-3 dagar när hon var några veckor gammal, och sen fick hon lite, lite feber efter 3månaders vaccinet. Annars har hon aldrig varit sjuk eller förkyld, vilket jag tycker är helt otroligt. Jag har ju inte ens ammat lillan, och när man ammar så skyddar man ju barnet med sitt eget immunförsvar eller hur jag ska säga det. 

Jag drog iväg på föräldragrupp tidigare. Men såklart så är det inte förrän nästa vecka. Suck med stora bokstäver! Menmen, så går det när man inte kollat i pappren. :p Vi fick ju komma utanför lägenheten i alla fall. Men det kändes lite surt för lillan har inte sovit sen 8.30 i mose. Och hon somnade innan vi for iväg men vaknade när jag skulle sätta henne i bilstolen. Men nu äntligen har hon lyckats somna om igen :) Får hoppas hon kan sova åtminstonde 2 timmar nu för hennes egen skull :) 
Sen efter att hon vaknat och fått i sig lite mat så ska vi till morfar som fyller år. :D
Länge sen man träffade "alla" i släkten. 

Har försökt söka förskoleplats till lillan idag, men jag kommer inte åt sidan :/ Får be datasnillet i familjen kolla på det senare. 
Nä om jag själv kanske skulle göra nånting vettigt av dagen. Frågan är bara vad :P Är inte alls sugen på att städa och stöka idag. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback