Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

syld?

Godkväll!

Jag tror jag håller på bli förkyld. Halsen småkliar, jag nyser en del och har ont i bihålorna. :/ Blir inget pussande på Lovisa imorn då :( Det är riktigt svårt att hålla sig borta när man hela tiden måste vara så nära. Mysungen min. Men jag vill inte att hon ska bli sjuk, eller det är nog svårt att hålla henne frisk, men om det går vore det ju bra :) 

Ikväll sitter jag i soffan och jäser. Har kört en disk, gjort en sockerkaka ätit kanske lite för mycket av den. Jaja, vissa dagar måste man ju få...men snart blir det slut på sånt för mig. Jag har ju i stort sett slutat med godis, så nu ska jag försöka sluta med kakor med...eller är man borta och blir bjuden så är det ju ofint att inte äta (om jag tål vill säga). Jag måste sluta baka och ha saker i frysen, det är livsfarligt!!! 
Jag vill gå ner 5-8kg beroende på...Ska inte banta, men tänka på vad jag stoppar i mig och försöka röra på mig mer då jag är pigg. 

Sitter och väntar på att älsklingen ska sluta jobbet. Har väldigt tråkigt ikväll.
Ibland känns det som om jag glider ifrån mina kompisar. Jag tycker att det oftast är jag som måste höra av mig, och till slut orkar jag inte.

Nåja, jag har inte direkt haft en kanondag och jag gillar ingen mindre eller så. 

<3
//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback