Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Toys

Jag stannade hemma hos päronen längre än tänkt. Åkte hem imorse och nu har jag packat upp allting, lillan sover, jag har ätit lunch och duschat. Det blir att ta en sväng förbi Frida sen när lillan vaknar. 

Igårkväll gick jag och mamma upp på tredjevinden hemma för att kolla igenom lite leksaker. Vi plockade ihop lite som jag hade när jag var liten och som Lovisa kan leka med nu. Så nu har hon "fått" lite nytt gammalt att leka med. 




Bland annat detta :)

För övrigt måste jag klaga på att jag fått nageltrång och det gör förbannat ont. Har gått minst en månad nu :( Jag måste bli bättre på använda bra skor nu ett tag för att få bort det onda. Så fort jag råkar stöta in foten lite lätt så gör det svinont. Men det går nog över så smånigom :) 

Nä om jag kanske skulle få på mig nå leggings så de inte blir så kallt. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback