Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tuff

Hallå onsdag!!

Jag ska strax rulla ner på affärn och handla. Det är aldrig kul, men det måste göras. 
Sen idag blir det att åka iväg till Js föräldrar eftersom farfar fyller 60år! Stort Grattis!

Tidigare i sommar köpte pappa J en keps till Lillan, men den var lite för stor. Men nu börjar den väl börja passa lite mer. Inte helt, men bättre.




Tuffingen :p

Undrar vad jag ska hitta på sen. J har skola fram till 14 tror jag. 
Börjar gruva mig inför morgondagens tvätt. Har inte tvättat på en vecka och lillan har nästan inga byxor rena nu :p what to do, what to do? Nämen nog klarar hon sig till imorn det gör hon. Men det är myyyyyycket tvätt kan jag lova. Usch, ska nog inte göra så igen. Tvätt 2 gånger i veckan är bäst. Men det blev såhär nu för det fanns inga kvällar lediga, och på dagarna är jag oftast ensam. Då är det rätt tungt att tvätta själv. + att det känns lite farligt att bära lillan och tvättkorgen samtidigt nerför den branta trappen till tvättstugan. 

Nä nu måste jag försöka få på lillan en jacka och mössa så inte Emma behöver vänta på mig :p 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sabina

SV; Allright! Men det går ju att kolla upp där så tack för tipset ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback