Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Uppskattad mat?

Idag känner jag mig oerhört seg och sliten. 
Linn har varit här en stund på förmiddagen :) Trevligt, trvligt, men jag kände mig inte alls så social som jag önskar. Jaja, alla har vi sämre dagar. 
Älsklingen och Pär har dragit på skolan. Dom har "snyggtorsdag" idag och klädde sig stiligt i kavaj och shorta. :p Själv har jag tagit en dusch så jag känner mig lite fräschare och piggare. 
Har funderat på att gå iväg på öppna förskolan, men har inte bestämt mig. Det är för barn 0-7 månader idag. Lovisa är ju 6 månader så hon får ju vara där...Jaja, jag får se hur jag gör. Hon sover i alla fall nu, så det beror lite på när hon vaknar i så fall. 

Ska nog sätta mig och se Bonde söker fru snart tror jag. 
Annars har jag inga fler planer för dagen. Handla nå mat kanske..
Igår stog jag i alla fall i köket och fick ihop 13 matlådor till lillstumpan. Känns bra att ha lite hemmagjord mat hemma igen. Hoppas hon gillar detta mer än sist. Jag tycker i alla fall att det blev gott. Men skulle behöva nån fler sorts mat, man kan ju inte varva på 2 rätter :p 
Det visar sig till middagen idag om hon gillar det. Jag hoppas vekligen det!!



<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback