Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Over and out

Arbetsveckan är över och en helg står på schemat. Oj så härligt!!
Detta har varit en av de jobbigare veckorna på väldigt länge. Är fortfarande väldigt trött och sliten och har lagt mig tidigt hela veckan. Igår somnade jag 20.30 :O

Idag kan jag med glada ord meddela att jag har en tillsvidaretjänst på jobbet och det känns underbart skönt!! Jag har ett jobb! En plats att gå till och jag får jobba så länge som jag själv bestämmer att stanna! Glad!!

I helgen måste jag försöka ta mig ner på stan. J måste frissera sig, lillan behöver kläder inför hösten/vintern och jag har hittat massa fina kläder på nätet, så det gäller att hålla hårt i börsen. :p
Just nu är väl kanske en jacka inför hösten prio 1 skulle jag tro. Sen kommer ju alla dessa vinterkläder också.

I morgon blir det surströmming hos svärföräldrarna med. Inte för min del dock. Jag och lillan äter annat. :P Kanske smakar en tugga eller så. Tror vi ska proga ge lillan en smaksked med bara för att se vad hon tycker.
Bilen måste även tvättas. Den ser hemsk ut tack vare björken som står bredvid våran bilplats. Vi måste ju få byta parkeringsplats. Helst vill va ha under tak, men det finns inga lediga.

Ikväll hoppas jag på en mysig kväll tillsammans emd älsklingen. Får se om vi träffar nå fler folk med, men huvudsaken jag får umgås med honom. Eftersom jag varit hemma mellan 19-20 hela denna vecka och somnat extremt tidigt så känns det som att jag inte träffat han på en vecka.

Nästa vecka är det inskolning på nya förskolan som gäller. Får hoppas att allt kommer gå bra och att hon kommer trivas bra där :) Lilla familjen följdes iaf till förskolan i morse och lämnade en blomma och tackade för oss :)

<3
               //Hanna
 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback