Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sjukt barn

I helgen har vi haft möhippa för min kära syster. Grabbarna passade även på att "kidnappa" hennes karl för svensexa. 
Det blev en riktigt lyckad dag och som jag kan förstå så blev hon riktigt nöjd och hade kul. 
Jag själv är fortfarande lite mör i kroppen efter att vi svingade oss runt stången. Vi provade på Polefit! Riktigt kul var det.


Runt 4 hade jag kört hem alla och kunde själv gå och lägga mig. Sov till 11.30 då J ringde och väckte mig. 
Sen efter lunchsovningen för lillan så hade hon hög feber, 40,5. 
Inatt har hon sovit länge. 9.15 gick jag in en tredje gång för att kolla till henne och då började hon vrida lite på sig. Men nu är hon uppe. 
Har även meddelat förskolan. Dock så passade det ju inte så bra att bli sjuk just nu eftersom jag varit borta från jobbet en vecka redan pga inskolningen på förskolan. Och J jobbar sin 3:e dag på nya jobbet idag. 
Förhoppningsvis kan farfar passa lillan imorgon några timmar eftersom J slutar runt lunch. Då kanske jag kan jobba som tänkt. 

Nä nu ska jag pyssla om min lilla sjukling. 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback